معذرت خـــــواهی!!

سلام دوسیای گلـــــــــم!!!!

مرسی که بهم افتخار میدین و بهم سر میزنید و از این مطالب جدید نمیذارم واقعا معذرت میخوام اخه یه مشکلی دارم اونم اینه که مطالب که میذارم فقط عنوانش میاد حالا بازم تلاشم میکنم تا براتون مطالب خوب بذارم



نظرات شما عزیزان:

لیلا  
ساعت14:38---9 فروردين 1391
فکر نمیکردم این قدر استعداد داشته باشی دمت گرم عزیزم شما خوانوادگی با استعداد هستید خیلی ممنونپاسخ:ممنون

پسرخاله ی جوجی
ساعت14:43---8 فروردين 1391
خیلی قشنگه مخصوصا شعبده یبازی اش مرسی دخترخالهپاسخ:خواهش میکنم پـــســــــــــر خاله

امیرشیما
ساعت14:22---7 فروردين 1391
سسسسسسسسسسلام دوست گلم وب عالی داری خسته نباشی خیلی خشکله ممنون به وب ما دوتاهم یه سر بزن پشیمون نمیشی منتظرت هستم بای راستی این وب هر ساعت بروز میشه پس همیشه سر بزن ماهم سر میزنیم اگرم تونستی لینکمون کن پاسخ:ســـــــــــــلام مرسی بچه ها حتما بهتون سر میزنم

fofo
ساعت18:46---5 فروردين 1391
salam .vaghean ghashang booood
پاسخ:مرسی عزیزم جبران میکنم


فهیمه
ساعت17:29---5 فروردين 1391
چه با حال به وب منم سر بزن قول میدم پشیمون نشی
پاسخ:مرسی حتما به وبت سر میزنم


جوجی
ساعت14:12---5 فروردين 1391
مرسی که بهم سر میزنید

معین
ساعت14:00---5 فروردين 1391
وبلاگ قشنگیه مطالب جالبیم داره مرسی از همتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,

] [ 13:34 ] [ جوجی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه